20.02.2009

Dragoste de pustoaica



Avand in vedere persoana, chiar mi-a fost greu sa cred ce am patit azi noapte. La 3.45 - telefon. Prostia mea ca tin telefoanele deschise non-stop. O pustoaica. Poveste veche. Anul trecut eu si cu un avocat de valoare ne-am chinuit intr-un proces sa o scapam de puscarie. Un furt de 2 lei, dar autoritatile n-au avut mila. Noroc cu avocatul care s-a descurcat si a scapat-o. Asta a fost prin decembrie, fata a scapat si si-a vazut de viata ei in continuare. Viata, daca ce face ea se poate numi viata. Pe scurt, s-a bagat ca maseuza la un salon de masaj erotic. Bordel, in traducere libera. Dar, de cateva luni, si asta pentru prima oara in viata ei, avea si ea un prieten. Care o stia, care stia cu ce se ocupa, ca doar ii spusese, si care se pare ca o accepta acolo unde se afla. Dar pentru prima oara in viata ei de pustoaica, chiar ajunsese sa-l iubeasca pe fraier. Si o stiu foarte bine . Asta n-a iubit pe nimeni, niciodata.Pana acum de curand. Despre viata ei, ce sa spun. Petrecuta intre un salon de masaj erotic (bordel) si casa. Iar cu banii produsi acolo l-a tinut pe dumnealui in facultate.... Pana ieri cand a luat baiatu' licenta. Pe banii ei, pe noptile ei pierdute in salonul de masaj cu toti labagiii si toti obsedatii. Pentru cine, pentru ce? Nu mai stie nici ea. Nu o mai intereseaza nici banii, nu o mai intereseaza nimic. Daca baiatul a ajuns sa-i spuna "vin si eu cu niste prieteni la tine la salon, ne faci si noua o laba..." Nu sunt si niciodata n-am fost de acord cu acest mod de viata. Am trait ca adolescent alte vremuri, mai curate, mai frumoase, poate chiar mai libere acum 20 de ani. Oricat de saraca ai fi, sa-ti vinzi trupul pentru niste bani murdari... Dar asta a fost alegerea ei.
Culmea, cu o zi inainte sa i se intample neneorocirea cu bulangiul ala, era hotarata sa se lase de toate, sa renunte la banii pe care-i castiga doar ca sa ramana cu el si sa traiasca o viata normala, de cuplu. Cu un om pe care si-l dorea langa ea. S-a ales praful... Iar noaptea trecuta cand m-a sunat plangand ( sustine ca am ramas singurul om in care a avut vreodata incredere totala in viata ei) nu i-am zis decat un singur lucru... Sa nu cumva sa se apuce iar de baut. Ca uneori e campioana la asa ceva.
Imi e draga, am pus minte si suflet in procesul ei anul trecut ca sa o scap de belele. Dar de data asta n-am mai putut sa-i dau vreun sfat... Doar ca timpul le rezolva pe toate, ca e inca foarte mica si ca n-au intrat zilele in sac. N-am avut inspiratie, deh eram si trezit din somn.
Dar ma intreb. Ce drac' se intampla cu generatia asta a lor? Iar cazul ei nu e singular. Aici in Bucuresti, doar din spusele ei (ca se pricepe) doar intre Piata Romana si Unirii se gasesc vreo 30!!!! de saloane de masaj erotic. Cu pustoaice ca ea. Care sunt oameni ca si noi, care spera la ceva mai bun in viata, care poate iubesc, atat cat inteleg ele dragostea.Si care poate nu merita (iar atenuantele ar fi destule) sa fie tratate ca scursurile societatii. Mai ales de fatarnici si alti prefacuti.
Imi este tare mila de ea. Doar pentru prima oara de cand o stiu a iubit si ea cu adevarat.... "
Sursa: http://motanu2007.blogspot.com/