17.02.2009

Categoriile de barbati ce apeleaza la serviciile saloanelor de masaj erotic .

Stateam si ma intrebam cand o sa avem si noi asa maseuze in Bucuresti?
Cand vom legaliza prostitutia?
Cand va incasa si statul bani de pe urma femeilor?



In ceea ce priveste clientii care frecventeaza aceste saloane de „masaj“, ei sunt in proportie de 99% barbati(clientela feminina reprezinta o cantitate neglijabila, cel putin in Romania) si pot fi cu usurinta incadrati in cateva categorii bine delimitate, in functie de varsta, conditie sociala si motivul pentru care apeleaza la aceste servicii.
1. Tanarul timid, virgin, lipsit de experienta sexuala. Exista o categorie de tineri pentru care este mai greu sa isi inceapa viata sexuala deoarece sunt timizi, inhibati, nesiguri pe ei,si, de foarte multe ori au complexe in ceea ce priveste infatisarea.
In general, ei nu se descurca prea bine sa comunice intr-un grup social, si nu stiu sa interactioneze cu sexul opus, fiind mai retrasi, crezand ca orice fata cu care vor vorbi ii va trata urat sau va rade de ei. De aceea, le este mai usor sa isi inceapa viata sexuala cu o « laba » dintr-un salon, aceasta din urma prezentand mai multa incredere. Ei recurg la aceasta solutie fie din proprie initiativa, fie la indemnul grupului de prieteni.
Din pacate, o astfel de experienta cu o femeie platita, contrar asteptarilor, nu le va creste increderea in sine si nici nu ii va invata sa interactioneze cu o femeie, ci doar va elimina o parte din frustrarea acumulata, insa numai pentru moment. Cand vor incerca sa aiba o relatie adevarata cu o femeie, se vor lovi de aceleasi piedici si temeri pe care inca nu au reusit sa le depaseasca, pentru ca in mintea fiecaruia exista intrebarea: „A fost sincera cand mi-a spus ca ma place si ca m-am descurcat foarte bine, sau a facut-o pentru ca i-am oferit bani?“ Cel mai probabil, femeia pe care acel barbat a platit-o s-a prefacut si nu a gasit nici o placere in timpul petrecut cu clientul ei. Iar apoi glumele pe seama defectelor sau comportamentelor lor vor fi subiect de mare amuzament pentru prostituate.
O femeie obisnuita nu ii va spune unui barbat intotdeauna ceea ce ar vrea el sa auda, asa cum face o « profesionista » in schimbul avantajului financiar, si nici nu se va preface ca este atrasa de un barbat atunci cand nu este. Astfel, apare din nou teama de refuz sau batjocura, tanarul inchizandu-se din nou in sine sau devenind prins in aceasta lumea intunecata, dezvoltand in mod inconstient o ura pentru femei, si impacandu-se cu ideea ca intimitatea se plateste.
2. Omul de afaceri. Aflat tot timpul in calatorii, departe de familie si incapabil de a avea o relatie adevarata, omul de afaceri reprezinta stereotipul omului capitalist prins intr-o viata nestatornica, de un ritm nebun. Cazat la hoteluri de lux, intre intalnirea de afaceri si cina, cauta distractie si intimitate, in schimbul singurului lucru dispus sa-l ofere: banii.
De obicei, aastfel de oameni frecventeaza regulat saloanele de „masaj“, devenind clienti fideli in orasele unde calatoresc de obicei.
Fetele se bucura mereu de prezenta lor, stiind ca sunt printre cei mai generosi clienti. Zambetele, gemetele si complimentele platite le dau barbatilor o falsa senzatie de putere, satisfactie si mandrie. Rareori isi pun intrebarea daca maseuza pe care si-au ales-o a fost sincera sau s-a prefacut, pentru ca, de multe ori, ei, barbati „puternici, bogati si de succes“, nu vad intr-o simpla maseuza o fiinta adevarata, a caror idei sau pareri conteaza. „Nu te-am platit sa gandesti sau sa ai idei“ vor spune ei, iar « profesionista » isi va asuma supusa rolul, indreptatindu-le astfel felul de a le trata.
Aceasta categorie apartine barbatilor dezumanizati, pentru care totul are un pret , inclusiv corpul unei femei si o ora de intimitate. Acesti barbati dispretuiesc orice altceva in afara de bani, iar zambetul fetei este, cu siguranta, FALS.
3. Barbatul care se confrunta cu criza varstei mijlocii. Un barbat de 40 si ceva de ani, cu putina chelie si burta dar nu numai, satul de nevasta si copii, dornic sa-si traiasca o a doua tinerete alaturi de o femeie „tanara si frumoasa.“
El trece pragul salonului de masaj destul de sigur ca femeia pe care o va alege va fi sincer atrasa de el si va stii sa-i aprecieze experienta de viata, iar in schimbul banilor, ii va oferi exact ce cauta, insa numai in aparenta.
Acesti barbati devin deseori convinsi ca ar putea sa-si reconstruiasca viata langa o astfel de femeie, uitand ca banii lasati la salon distrug orice sentiment sau sinceritate. Ei isi spun, cu naivitate: „ Am gasit in sfarsit o femeie care se simte atrasa de mine, in ciuda cheliei, varstei si a celor trei copii“. FALS. Ea se simte atrasa de bani, uitand chiar si de demnitate, o adevarata actrita al carei zambet dispare indata ce barbatul a iesit din camera.
4. Barbatul agresiv – misogin. Barbatii din aceasta categorie sunt de obicei tineri, dar nu in toate cazurile. Ei umbla de obicei in grupuri in care femeile nu au ce cauta, pentru ca din punctul lor de vedere, o femeie este inferioara si nu poate fi respectata, ci doar batjocorita.
Nestiind inca de mici cum sa se poarte in societate, si, mai ales cu o femeie, au fost deseori refuzati sau ocoliti de sexul opus, devenind misogini.
Ei frecventeaza saloanele de „masaj“ dornici sa isi indeplineasca diverse fantezii desprinse din filmele pornografice, mai mult sau mai putin umilitoare pentru femei, pe care o fata obisnuita le-ar refuza, din punctul de vedere al acestor barbati pentru ca „e mofturoasa“. In schimb, o prostituata aceepta aproape orice pentru bani, trecand peste demitate si respect.
Pentru multi dintre acesti barbati este singura modalitate de a avea o relatie intima cu o femeie, aceasta situatie generand o frustrare permanenta, vizibila in mentalitate si comportament.
Categorile de barbati prezentate mai sus prezinta barbatii frustrati, ce nu sunt in stare sa comunice intr-o relatie sau sa aiba o relatie cu o femeie. Reprezinta genul barbatului care atinge o femeie in viata prin forta, pe strada fara vointa femeii sau in schimbul banilor. Acesti barbati sunt niste fiinte umane inadaptate, defecte ce nu-si au locul printre oamenii cu educatie si comportament normal.
99% dintre barbatii care se duc la un salon de „masaj“ cauta o relatie sexuala. Iar in 99% din cazuri, o primesc. Insa intimitatea dintre un client si o prostituata este una falsa, regizata, inselatoare si nociva, fiind un substitut fabricat contra-cost al unei intimitati sau relatii adevarate, umane si neconditionate.
Vreau sa comentam impreuna in ce salaone de masaj se face sex si in care nu. Astept comenturi si idei.