03.03.2009

Recordul pentru cei mai mari sâni din lume a fost doborât


Are 2 galeti de silicon pe piept si le zice sani? Cica asta a fost visul ei? Dupa troleu poate sa fuga? Se poate lega la sireturi fara sa cada in nas? Poate dormi pe burta? Poate urca pana la etajul4? Ia luati 2 galeti de apa in maini si urcati pana la 4. Cele doua lubenite n-au nimic in comun cu senzualitatea sau cu erotismul. Se mai intampla si la altii proaste nu exista numai la noi.

"Maxi Mounds deţinătoarea celor mai mari sâni artificiali din lume până mai ieri este foarte tristă. Actriţa braziliană Sheyla Hershey a reuşit după nouă operaţii de mărire a sânilor să fie noua deţinătoare a recordului mondial absolut la marimea bustului depăşind circumferinţa de 154 de centimetri şi cei 9 litri de silicon din fiecare sân al blondei Maxi Mounds.

În vârstă de 28 de ani, Hershey şi-a dorit foarte mult să devină femeia cu cei mai mari sâni din lume, iar pentru acest lucru şi-a părăsit chiar şi iubitul care a implorat-o pe acesta să se oprescă după cele 8 intervenţii chirurgicale pentru mărirea bustului.

"L-am iubit mult, dar am fost nevoită să-l părăsesc. Am vrut să îmi urmez visul, nu am avut altă cale. Mie imi plac sânii mari şi nu cred că trebuie să îmi fac griji pentru sănătatea mea", a spus actriţa care a ajuns la performanţa de a mssura 38KKK la bust."
sursa : Libertatea.ro