17.03.2009

Duma lui Gigi Becali – de ce preferă el să fie soţ fidel?

“Cum mă uit la o femeie, cum îmi moare o oaie. Aşa păţea şi tata. Dacă se uita după o fată, îi murea cea mai bună oaie. Tata de aia nu o înşela pe mama” –astfel îşi explică Becali Becali fidelitatea, într-o declaraţie pentru GSpTV.

Mai mult, invitat în emisiunea lui Capatos, patronul Stelei a dat cu ochii, inevitabil, de asistenta ispititoare Oana Oprea, alias Eva Kent, starleta XXX. Reacţia lui Becali a fost asemănătoare cu cea la vederea Satanei. Blonda s-a oferit să îl conducă, însă Gigi a sărit ca ars: "Nu! Stai că merg singur", după care s-a justificat astfel:


“…Se uită nevastă-mea şi familia mea. Nici nu m-am uitat la ea, doar puţin aa… Dacă te uiţi, după aia diavolul ţi-arată decolteul. Şi uite-aşa, mai bine nu te uiţi deloc”.

Morala gigibecaliană: oierii adevăraţi şi bărbaţii cu frica lui Dumnezeu sunt soti devotaţi.

Surse: GSpTV/ Can-Can/ Ziare.com