14.03.2009

Ce naste din curve ,blogeri mananca....


Un bloger cu oaresce audienta se plange ca a ramas Managera crvei datoare un milion.
Vrei sa itii spun sincer parerea mea ?
Nu te cred, deoarece acum nu mai putin de o luna ( intr-un post din 09.02.08)faceai reclama acestui salon, asa ca ...cum iti asterni asa dormi sau spune-mi cui faci publicitate ca sa iti spun cine esti. Mi se pare o marevrajeala si un enorm prost gust, dar asta este o alta discuti. De asta am ajuns aici ptr ca lingai ca tine ling in cur toaste zdrentele pentru trafic.
Daca esti asa de suparat Taci inghite si laso cum a cazut, ca oricum nu te crede nimeni. E o vrajeala ca si cu furatu plasmei de catre italianul ala drogat.
"Teapa primita de la Mon Amour
Acum cateva luni am fost contactat de o oarecare tipa , pe nume Izabela (Managera Mon Amour - Salonul Alinei Plugaru De Masaj Erotic ) care era interesata de reclama pe acest blog. Toate bune si frumoase , am batut palma si astfel am inceput sa-i afisez pe acest blog un banner 125×125 si un banner 468 × 60 plus un articol . "In prima luna mi-a platit doar jumatate din parte din suma de 70 de euro pe care trebuia sa o primesc pentru afisarea bannerelor pe acest blog timp de 4 luni , apoi a urmat teapa . De o luna si ceva de zile tot am tot asteptat un semn de viata dar am constatat cu stupoare ca pentru o suma infima de 1 milion , lumea prefere sa se faca invizibila .

Asa ca Izabela urat din partea ta , lucruri din astea nu se fac ."
sursa: www.perfu.lanebun.eu