16.03.2009

Noua prinţesă pop, Lady GaGa nu încetează să şocheze cu declaraţiile sale. Vedeta a povestit ca ...


”Am un mare simţ al sexualităţii mele. Iubesc corpul uman gol şi am o mare încredere în el. Am lucrat în cluburi de striptease când aveam 18 ani. M-am mutat de acasă, fără niciun ajutor din partea părinţilor mei şi m-am întreţinut cu joburi de chelneriţă sau din striptease. Faptele mele au fost puţin cam sălbatice. Purtam haine de piele neagră şi dansam pe Black Sabbath, Guns N' Roses sau Faith No More. Foarte rock 'n' roll", a declarat Stefani Joanne Germanotta, cunoscută drept Lady GaGa.

Tot în acea perioadă, vedeta a luat contact şi cu drogurile. "Nu-mi place să vorbesc despre asta prea mult, dar erau droguri serioase. Nu vreau să inspir şi alte persoane să facă la fel", a spus ea.

Diva se mândreşte cu faptul că a reuşit să renunţe la droguri singură, fără să apeleze la ajutorul specialiştilor de la Narcoticii Anonimi.

”M-am lăsat singură. Am o aşa mare teamă de prăbuşire, încât nu am vrut nimic care să mă facă să cad. Aşa că m-am oprit. Încă beau la petreceri, dar nu mai e întuneric acum. Este doar distracţie", a mai spus cântăreaţa.

Lady GaGa şi-a ales acest nume după melodia "Radio Gaga" a trupei Queen şi a compus pentru numeroşi artişti, printre care şi Pussycat Dolls. Single-ul ei "Just Dance", s-a vândut deja în peste două milioane de exemplare."

sursa:Libertatatea